1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Klient może w terminie 14 dni
odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta prawo do zwrotu Produktu nie
przysługuje Klientowi, w przypadku:
- rzeczy nieprefabrykowanej, stworzonej na indywidualne zamówienie
Klienta;
- gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu
lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu
na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na
swój charakter, zostają nierozłącznie z innymi rzeczami.
3. Klient nie może odstąpić od umowy zawartej na odległość w odniesieniu
do umów o świadczenie usług, w sytuacji gdy Usługodawca wykonał usługę
za zgodą Konsumenta, a Klient został wcześniej poinformowany o braku
możliwości odstąpienia od umowy.
4. W przypadku świadczenia usług w stosunku do których Klient ma prawo
do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni Klient ponosi koszty związane
z częściowym wykonaniem Usługi, o ile zgłoszenie odstąpienia od umowy
nastąpiło w terminie, a wykonanie usługi rozpoczęło się przed tym
zgłoszeniem. Należną kwotę oblicza się proporcjonalnie do stopnia
wykonania usługi.
5. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może
skorzystać z formularza odstąpienia zawartego z załączniku nr 1,
zawierającego stosowne oświadczenie, a następnie wysłać go listownie lub
za pomocą poczty elektronicznej na adres podany w § 1 oraz dokonać
zwrotu towaru Sprzedawcy – pobierz wzór.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od daty otrzymania przez Klienta oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego
płatności. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego
terminu, jeśli w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
od umowy nie otrzyma zwrotu danego towaru.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy.
8. Sprzedawca dokona zwrotu należności za zwrócony towar oraz kosztów
dostarczenia rzeczy w terminie do 14 dni za wyjątkiem dodatkowych
kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły dostępny sposób dostarczenia.
9. Klient przy odbiorze paczki, która nosi znamiona uszkodzonej ma
obowiązek spisania protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie
takiej informacji na liście przewozowym. Jeżeli klient takiej informacji
nie zawrze lub nie spisze protokołu paczka będzie traktowana jako
dostarczona w stanie nie uszkodzonym i w przypadku ewentualnej
reklamacji/zwrotu uszkodzonych przedmiotów będzie rozpatrywana
negatywnie.